ΣΥΜΒΑΣΗ ΟΡΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΑΣ BOX NOW Α.Ε.
Οι υπηρεσίες ταχυμεταφοράς δεμάτων και εγγράφων της BOX NOW Α.Ε., που εδρεύει στις Αχαρνές Αττικής και επί της οδού Τατοΐου 96, ΤΚ 13 672, με ΑΦΜ 801562739, και Αρ. ΓΕΜΗ 159191101000 (εφεξής η «BOX NOW» ή η «Εταιρεία»), με αριθμό Γενικής Άδειας 21-119/2021 της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων διέπονται από τους όρους της παρούσας, με την επιφύλαξη τυχόν ειδικών συμφωνιών.
Χρήστης για τους σκοπούς του παρόντος είναι ο αποστολέας ή/και ο παραλήπτης (που δεν είναι φορέας παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών) του εκάστοτε φακέλου ή δέματος (το «ταχυδρομικό αντικείμενο»). Ο χρήστης δηλώνει ότι αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους παρόντες όρους μεταφοράς της BOX NOW για το ταχυδρομικό αντικείμενο που μεταφέρεται από την BOX NOW.
Άρθρο 1 - ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ
Η ΒΟΧ NOW παρέχει υπηρεσίες ταχυμεταφορών ταχυδρομικών αντικειμένων στην Ελλάδα και την Κύπρο, μέσω αυτοματοποιημένων ταχυδρομικών θυρίδων («ΑΤΘ»), η ακριβής διεύθυνση των οποίων διατηρείται αναρτημένη στην ιστοσελίδα της (www.boxnow.gr).
Κάθε ταχυδρομικό αντικείμενο που μεταφέρει η ΒOX NOW φέρει Συνοδευτικό Δελτίο Ταχυμεταφοράς (ΣΥ.ΔΕ.ΤΑ.) που περιέχει τα στοιχεία ταυτοποίησής του, συνιστά αρχείο που προσαρτάται με φυσικό ή ψηφιακά αναγνώσιμο τρόπο πριν και κατά τη διακίνησή του και ο αποστολέας αναγνωρίζει ότι συμπληρώθηκε από αυτόν ή από την BOX NOW ή τους προστηθέντες της με εντολή του και για λογαριασμό του. Η σύνταξη και προσάρτηση του ΣΥ.ΔΕ.ΤΑ. της BOX NOW από τον αποστολέα ή την ΒΟΧ ΝΟW (κατόπιν αναγραφής από τον αποστολέα του μοναδικού αριθμού ταυτοποίησης του ταχυδρομικού αντικειμένου, που εστάλη από την BOX NOW μετά την συμπλήρωση της σχετικής ψηφιακής φόρμας), στο ταχυδρομικό αντικείμενο και η ανάληψη της διακίνησης από την BOX NOW πιστοποιεί την κατάρτιση ατομικής σύμβασης μεταξύ του αποστολέα και της BOX NOW και αποδεικνύει την αποδοχή των όρων της παρούσας από τον αποστολέα όπως ισχύουν.
Η BOX NOW δύναται να κάνει τη μεταφορά η ίδια με δικά της μέσα ή μέσω οποιουδήποτε άλλου αδειοδοτημένου ή μη παρόχου τον οποίο έχει εντάξει στο ταχυδρομικό της δίκτυο.
Η παρακολούθηση των αποστολών γίνεται μέσω του ΕΣΠΕΤΑ (Ειδικό Σύστημα Παρακολούθησης και Εντοπισμού Ταχυδρομικών Αντικειμένων) της BOX NOW σε όλα τα στάδια διακίνησης (track & trace). Ο χρήστης δύναται να λαμβάνει πληροφορίες για την αποστολή του ταχυδρομικού αντικειμένου είτε μέσω της ιστοσελίδας της BOX NOW (www.boxnow.gr) είτε μέσω της εφαρμογής κινητού τηλεφώνου (BOX NOW app) καταχωρώντας τον μοναδικό αριθμό αποστολής που γνωστοποιήθηκε από την BOX NOW.
Άρθρο 2 - ΠΑΡΑΛΑΒΗ - ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Για την παραλαβή του ταχυδρομικού αντικειμένου μέσω των ΑΤΘ της BOX NOW απαιτείται η χρήση μοναδικού προσωπικού αριθμού ταυτοποίησης («PIN») που αποστέλλεται στον αριθμό κινητού τηλεφώνου ή/και στο e-mail του χρήστη. Προς τούτο, ο χρήστης των υπηρεσιών της BOX NOW αποδέχεται και επιτρέπει στην BOX NOW τη χρήση του αριθμού κινητού τηλεφώνου του και του e-mail του για την αποστολή του PIN που αφορά στην παραλαβή του ταχυδρομικού αντικειμένου, την ενημέρωσή του για την πορεία της αποστολής, καθώς και για την αποστολή του σχετικού νόμιμου φορολογικού παραστατικού – Απόδειξη ή Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών (ΑΠΥ ή ΤΠΥ) .
Η χρήση του PIN επέχει θέση αποδοχής των όρων της παρούσας όπως ισχύουν και υπογραφής του χρήστη-παραλήπτη, καθώς και απόδειξη παραλαβής του ταχυδρομικού αντικειμένου. Ο χρήστης-παραλήπτης φέρει την ευθύνη να μην αποκαλύψει το PIN σε τρίτους, καθώς στην περίπτωση που το κάνει, η χρήση του από τρίτο θα είναι για λογαριασμό του.
Για την παράδοση ταχυδρομικού αντικειμένου σε ΑΤΘ της ΒΟΧ NOW προς αποστολή σε παραλήπτη, απαιτείται η προσάρτηση του ΣΥ.ΔΕ.ΤΑ. της BOX NOW από τον αποστολέα ή την ΒΟΧ ΝΟW (κατόπιν αναγραφής από τον αποστολέα του μοναδικού αριθμού ταυτοποίησης του ταχυδρομικού αντικειμένου, που εστάλη από την BOX NOW μετά την συμπλήρωση της σχετικής ψηφιακής φόρμας) στο ταχυδρομικό αντικείμενο και η ταυτοποίηση του αποστολέα. Η ταυτοποίηση του αποστολέα για την παράδοση του ταχυδρομικού αντικειμένου σε ΑΤΘ της ΒΟΧ ΝΟW διενεργείται στην ψηφιακή φόρμα μέσω της ιστοσελίδας της BOX NOW, όπου ο αποστολέας υποχρεούται να συμπληρώσει:
Για Νομικά Πρόσωπα: επωνυμία, διεύθυνση, Τ.Κ. ή Δήμο αποστολής, ΑΦΜ, και τηλέφωνο επικοινωνίας
Σε περίπτωση που η επίδοση της αποστολής γίνει μέσω των ΑΤΘ της BOX NOW, η ταυτοποίηση του παραλήπτη γίνεται μέσω των ηλεκτρονικών στοιχείων επικοινωνίας του παραλήπτη όπου αποστέλλεται ο PIN, οπότε η ορθότητα των στοιχείων επικοινωνίας (κινητό τηλέφωνο, email) είναι καίριας σημασίας για τη σωστή επίδοση της αποστολής. Η ορθή και πλήρης γνωστοποίηση των στοιχείων αυτών στην BOX NOW είναι αποκλειστική ευθύνη του αποστολέα.
Σε περίπτωση που το ταχυδρομικό αντικείμενο δεν μπορεί κατ’ εξαίρεση να επιδοθεί στην επιλεγμένη ΑΤΘ, λόγω πληρότητας, το ταχυδρομικό αντικείμενο, με ενημέρωση του παραλήπτη, παραδίδεται σε άλλη ΑΤΘ πλησίον της επιλεγμένης.
Άρθρο 3 - ΑΠΟΔΕΚΤΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ
Το μέγιστο βάρος του ταχυδρομικού αντικειμένου που αναλαμβάνει να μεταφέρει η BOX NOW ορίζεται στα 20 κιλά. Τα ταχυδρομικά αντικείμενα θα έχουν μέγιστες διαστάσεις 62 x 45 x 36 εκ.
Η μέγιστη αξία του ταχυδρομικού αντικειμένου που αναλαμβάνει να μεταφέρει η BOX NOW δεν θα ξεπερνά τα εκατό ευρώ (€100). Η BOX NOW δικαιούται να αρνηθεί τη μεταφορά ταχυδρομικού αντικειμένου που ξεπερνά τα ως άνω όρια βάρους, διαστάσεων και αξίας.
Η BOX NOW δεν δύναται να γνωρίζει το περιεχόμενο των αποστολών και ο αποστολέας οφείλει να ελέγχει αν το ταχυδρομικό του αντικείμενο πληροί τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις μεταφοράς. Η BOX NOW δικαιούται, αλλά δεν υποχρεούται να ελέγξει το περιεχόμενο της αποστολής την οποία αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει, καθώς και να μην παραλάβει προς διακίνηση ταχυδρομικό αντικείμενο, εφόσον ο αποστολέας αρνηθεί την επιθεώρησή του από εκπρόσωπό της.
Η BOX NOW επίσης δικαιούται, είτε κατά την παραλαβή είτε σε οποιοδήποτε χρονικό σημείο μετά την παραλαβή της, να μην προχωρήσει σε διεκπεραίωση αποστολής, αν υπάρχουν ενδείξεις απαγορευμένου περιεχόμενου ή επικινδυνότητας για τη δημόσια ασφάλεια ή ανεπαρκή στοιχεία παραλήπτη, καθώς και εάν δεν έχει υποβληθεί τελωνειακή δήλωση όταν αυτή απαιτείται από τους εφαρμοστέους τελωνειακούς κανονισμούς ή/και η αποστολή δεν συνοδεύεται από τα νόμιμα φορολογικά παραστατικά που προβλέπονται από την νομοθεσία.
Άρθρο 4 - ΜΗ ΑΠΟΔΕΚΤΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ
Η BOX NOW δεν αναλαμβάνει τη διεκπεραίωση και μεταφορά των ακόλουθων ταχυδρομικών αντικειμένων:
Χρήματα – Αξιόγραφα (π.χ. Επιταγές, Ομολογίες κ.ά.) – Εύθραυστα αντικείμενα μη επαρκώς συσκευασμένα – Ενεργοποιημένες τραπεζικές κάρτες – Κάρτες Χρόνου Σταθερής και Κινητής Τηλεφωνίας – Χρυσό σε οποιαδήποτε μορφή – Ωρολόγια Χρυσά – Κοσμήματα – Πολύτιμοι Λίθοι & Μέταλλα – Αρχαιότητες – Έργα Τέχνης – Μη Αναπαραγώγιμα Έγγραφα ή Αντικείμενα (πχ Αλληλογραφία/Φιλμ/Βίντεο Προσωπικής Αξίας, Γραμματόσημα, Λαχεία, Αντίκες) – Αλλοιώσιμα Τρόφιμα – Προϊόντα και Αντικείμενα ευαίσθητα σε χαμηλές ή υψηλές θερμοκρασίες – Φυτά – Ναρκωτικά – Εύφλεκτα, Εκρηκτικά & Ραδιενεργά Υλικά – Βιολογικό Υλικό – Μολυσματικές, Διαβρωτικές & Δηλητηριώδεις Ουσίες – Είδη ή μέρη Οπλισμού – Ζώα – Πορνογραφικό Υλικό, ταχυδρομικά αντικείμενα που δεν πληρούν τους όρους του άρθρου 3 και γενικά είδη των οποίων η μεταφορά απαγορεύεται από διεθνείς συμβάσεις ή Οργανισμούς (ΙΑΤΑ, ICAO) ή/και από διατάξεις της ενωσιακής ή/και εθνικής νομοθεσίας και/ή δύνανται βάσει των διατάξεων τέτοιων νομοθεσιών να κατασχεθούν από τις αρμόδιες αρχές (τα «Απαγορευμένα Αντικείμενα»).
Άρθρο 5 - ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ – ΧΡΟΝΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Οι υπηρεσίες της BOX NOW περιέχονται στον αναλυτικό τιμοκατάλογο που περιέχει τον προβλεπόμενο χρόνο παράδοσης ανά υπηρεσία και τις τιμές παροχής και βρίσκεται αναρτημένος στην ιστοσελίδα της www.boxnow.gr
H BOX NOW έχει τη δυνατότητα να τροποποιεί τις τιμές της για κάθε παρεχόμενη υπηρεσία σύμφωνα με τις ανάγκες της. Ο τιμοκατάλογος ανανεώνεται κατά διαστήματα, ώστε να ανταποκρίνεται στις αλλαγές των συνθηκών της αγοράς και των απαιτήσεων των χρηστών. Κάθε νέα ανάρτηση/δημοσίευση τιμοκαταλόγου αντικαθιστά από την έναρξη ισχύος του τον προηγούμενο, ο οποίος παύει έκτοτε να ισχύει. Η BOX NOW δικαιούται να παρακρατήσει ή να μην παραδώσει ταχυδρομικό αντικείμενο που μεταφέρει, μέχρι να εξοφληθεί για την υπηρεσία της.
Σε περίπτωση που ο αποστολέας επιθυμεί η διεκπεραίωση της αποστολής του ταχυδρομικού του αντικειμένου να καλύπτεται με ασφαλιστική κάλυψη (αποστολή με δηλωμένη αξία), απαιτείται ειδική έγγραφη συμφωνία με την BOX NOW.
Άρθρο 6 – ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ
Ο αποστολέας δηλώνει και εγγυάται ότι: α) τα στοιχεία ταυτοποίησης που δήλωσε στην ΒΟΧNOW είναι αληθή και ακριβή, β) στην υπό διεκπεραίωση αποστολή έχουν καταγραφεί σωστά στο ΣΥ.ΔΕ.ΤΑ. τα απαιτούμενα στοιχεία του ταχυδρομικού αντικειμένου, αποστολέα και του παραλήπτη, γ) ότι είναι κύριος ή κάτοχος ή εκπρόσωπος του κυρίου ή του κατόχου του ταχυδρομικού αντικειμένου που μεταφέρεται από τη BOX NOW, δ) το ταχυδρομικό αντικείμενο έχει συσκευασθεί σωστά, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί η ασφαλής μεταφορά του, ε) θα προκαταβάλλει όλες τις χρεώσεις μεταφοράς, επιστροφής ή αποθήκευσης των ταχυδρομικών αντικειμένων που αντιστοιχούν στις παρεχόμενες υπηρεσίες, στ) το ταχυδρομικό αντικείμενο δεν συνιστά Απαγορευμένο Αντικείμενο και πληροί τους όρους και προϋποθέσεις της παρούσας.
Ο αποστολέας φέρει την πλήρη ευθύνη για την ακρίβεια των ως άνω εγγυήσεων καθώς και για οιεσδήποτε παραβάσεις των όρων και προϋποθέσεων της παρούσας, σε περίπτωση απώλειας ή ζημιάς του εκάστοτε ταχυδρομικού αντικειμένου.
Άρθρο 7 - ΕΥΘΥΝΗ BOX NOW – ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ
Η ευθύνη της BOX NOW για πλημμελή παροχή υπηρεσιών ταχυμεταφορών για τους μεμονωμένους χρήστες (αποστολείς η παραλήπτες ή εντολείς οι οποίοι δεν έχουν ειδικότερη σύμβαση και εξοφλούν τις υπηρεσίες, που τους παρέχονται τοις μετρητοίς σύμφωνα με τις βασικές τιμές του επίσημου τιμοκαταλόγου της BOX NOW) προσδιορίζεται βάσει του άρθρου 5 παρ. 1, εδ. Ιζ, άρθρου 16 του ν. 4053/2012 της υπ’ αριθ. 1101/3 Απόφασης της Ε.Ε.Τ.Τ. -Κανονισμός Γενικών και Ειδικών Αδειών και όρων παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών (ΦΕΚ 1670/14.03.2024) και της υπ’ αριθμόν 688/52/2013 – ΦΕΚ Β/1412/Β/10-6-2013 Απόφασης της Ε.Ε.Τ.Τ. για τον καθορισμό των περιπτώσεων που επιβάλλεται κατ’ αποκοπή αποζημίωση για πλημμελή παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών, ως ακολούθως:
Καταβολή αποζημίωσης για πλημμελή παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών προς τον χρήστη:
α. Για αποδεδειγμένη απώλεια ή ολική κλοπή ή ολική καταστροφή του περιεχομένου ενός φακέλου, το οποίο φέρει μονοσήμαντα ορισμένο αριθμό αποστολής, καταβάλλεται ανώτατη αποζημίωση 50€ και επιστροφή του ταχυδρομικού τέλους για τη συγκεκριμένη αποστολή.
β. Για αποδεδειγμένη απώλεια ή ολική κλοπή ή ολική καταστροφή του περιεχομένου δέματος καταβάλλεται ανώτατη αποζημίωση 100€ και επιστροφή του καταβληθέντος ταχυδρομικού τέλους για τη συγκεκριμένη αποστολή.
γ. Για αποδεδειγμένη μερική απώλεια ή μερική κλοπή ή μερική καταστροφή περιεχομένου φακέλου με μονοσήμαντα ορισμένο αριθμό αποστολής και δέματος καταβάλλεται αποζημίωση ίση με την πραγματική αξία της απώλειας ή κλοπής ή καταστροφής με την προϋπόθεση ότι δεν υπερβαίνει το ανώτατο ποσό της αποζημίωσης για απώλεια ή ολική κλοπή ή ολική καταστροφή.
δ. Εάν ένα ταχυδρομικό αντικείμενο επιστραφεί και η αιτία της μη επίδοσής του είναι άγνωστη, ο αποστολέας δικαιούται επιστροφή των ταχυδρομικών εξόδων.
ε. Οι ως άνω αποζημιώσεις υπολογίζονται βάσει της πραγματικής αξίας του προς μεταφορά εμπορεύματος και κατόπιν εξακρίβωσης και διασταύρωσης αυτού με τα τιμολόγια αγοράς από τον πελάτη και σε καμία περίπτωση με βάση την εμπορική αξία αυτού.
στ. Η αποζημίωση για ηθική βλάβη συμπεριλαμβάνεται στα προαναφερθέντα ποσά, ενώ η συνεπαγόμενη απώλεια κέρδους δεν αποζημιώνεται.
ζ. Για αποδεδειγμένη καθυστέρηση επίδοσης ταχυδρομικών αντικειμένων ταχυμεταφορών, πέραν των ορισμένων ανά υπηρεσία χρόνων παράδοσης, καταβάλλεται αποζημίωση ίση με 6€ για κάθε μέρα καθυστέρησης και για την περίπτωση που η καθυστέρηση υπερβαίνει το πενταπλάσιο του συμφωνημένου χρόνου επίδοσης, επιπλέον επιστροφή του καταβληθέντος ταχυδρομικού τέλους για τη συγκεκριμένη αποστολή, με την προϋπόθεση ότι το συνολικό ποσό της αποζημίωσης δεν υπερβαίνει τα 100€. Σε περίπτωση ηλεκτρονικής αγοράς με συγκεκριμένη προθεσμία παράδοσης του αντικειμένου, από το ηλεκτρονικό κατάστημα, στον παραλήπτη, η παροχή της ταχυδρομικής υπηρεσίας άρχεται από την ημερομηνία κατάθεσης του αντικειμένου στην BOX NOW.
Επιπλέον, ορίζονται τα εξής:
α. Σε πολλαπλή αποστολή, όπου αποστέλλονται πολλά ταχυδρομικά αντικείμενα προς έναν παραλήπτη και που εμπίπτει στις ανωτέρω περιπτώσεις, κάθε ταχυδρομικό αντικείμενο τυγχάνει διαφορετικής αντιμετώπισης και αποζημιώνεται ξεχωριστά.
β. Οι αποζημιώσεις των ανωτέρω περιπτώσεων καταβάλλονται στον αποστολέα ή αν αυτός παραιτηθεί των δικαιωμάτων του, στον παραλήπτη του ταχυδρομικού αντικειμένου.
γ. Η αποζημίωση καταβάλλεται το αργότερο εντός περιόδου 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία έγκρισης καταβολής αποζημίωσης.
δ. Η απώλεια ή η κλοπή ή η καθυστερημένη επίδοση απλών ταχυδρομικών αντικειμένων δεν γεννά δικαίωμα αποζημίωσης.
Ο χρήστης αποδέχεται ανεπιφύλακτα τα παραπάνω οριζόμενα ποσά αποζημίωσης και δηλώνει ότι παραιτείται από κάθε επιπλέον αξίωσή του κατά της BOX NOW για κάθε θετική ή αποθετική ζημία ή διαφυγόν κέρδος από οποιαδήποτε αιτία και αν προέρχονται.
Άρθρο 8 - ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
Η ευθύνη της BOX NOW κατά το άρθρο 7 δεν υφίσταται στις εξής περιπτώσεις:
α. Ανωτέρας βίας ή έκτακτης ανάγκης, τις οποίες η Εταιρεία δεν μπορούσε να προβλέψει ούτε να αποφύγει (όπως ατύχημα, δυσμενείς καιρικές συνθήκες, αργοπορία μεταφορικών μέσων, απεργίες κ.λ.π.). Στις περιπτώσεις αυτές, επιστρέφεται το καταβληθέν ταχυδρομικό τέλος.
β. Αποδεδειγμένων εγκληματικών ενεργειών στις εγκαταστάσεις ή στις ΑΤΘ ή στα μεταφορικά μέσα, που έχουν σαν αποτέλεσμα την απώλεια, βλάβη ή καταστροφή ταχυδρομικών αντικειμένων. Στις περιπτώσεις αυτές, επιστρέφεται το καταβληθέν ταχυδρομικό τέλος.
γ. Λόγω της ιδιαίτερης ευπαθούς φύσης του περιεχομένου του ταχυδρομικού αντικειμένου, όπως ιδίως τρόφιμα με ημερομηνία λήξης και φάρμακα, όταν πληρούνται οι όροι μεταφοράς.
δ. Αποδεδειγμένης αμέλειας του αποστολέα, όπως ιδίως ακατάλληλη συσκευασία, λανθασμένη περιγραφή του αντικειμένου και ελλιπή ή λανθασμένα στοιχεία του παραλήπτη.
ε. Αποστολών, των οποίων το περιεχόμενο εμπίπτει σε απαγόρευση διακίνησης ή κατοχής για τον αποστολέα και/ή τον παραλήπτη ή/και συνιστά Απαγορευμένο Αντικείμενο όπως αυτό ορίζεται στο άρθρο 4 της παρούσας,
στ. Αποστολών, το περιεχόμενο των οποίων κατάσχεται ή καταστρέφεται από τις αρμόδιες Αρχές,
ζ. Ο παραλήπτης δεν έχει ενδιαφερθεί για παραλαβή του ταχυδρομικού αντικειμένου για διάστημα άνω των 6 μηνών.
η. Ο παραλήπτης έχει παραλάβει το ταχυδρομικό αντικείμενο και εντός μίας (1) εργάσιμης ημέρας από την παραλαβή δεν έχει εκφράσει επιφύλαξη.
Η ευθύνη της BOX NOW ρητά περιορίζεται μέχρι των ποσών που ορίζονται, κατά περίπτωση, στο ανωτέρω άρθρο 7 και σε καμία περίπτωση δεν φέρει περαιτέρω ή άλλη ευθύνη για κανένα είδος απώλειας ή ζημίας όπως και να προέρχονται (συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά κάθε είδους θετικών ή αποθετικών ζημιών, διαφυγόντων κερδών, ηθικής βλάβης κλπ).
Ο κατά τα ανωτέρω περιορισμός της αποζημίωσης με τη χορήγηση κατ’ αποκοπήν αποζημίωσης κατά το άρθρο 7 καταλαμβάνει κάθε απαίτηση του αποστολέα ή του παραλήπτη που απορρέει από την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών, είτε από σύμβαση είτε από αδικοπραξία, και δεν ισχύει, εάν η παράβαση της συμβατικής υποχρέωσης ή η αδικοπραξία ανάγεται σε δόλο της BOX NOW ή των προσώπων που ενεργούν για λογαριασμό της.
Η BOX NOW απαλλάσσεται σε κάθε περίπτωση από οποιαδήποτε ευθύνη εξ οιασδήποτε αιτίας σχετικά με πλημμελή εκπλήρωση ταχυδρομικών υπηρεσιών, εφόσον δεν έχει υποβληθεί στην BOX NOW από τον παραλήπτη σχετική απαίτηση, εντός έξι (6) μηνών από τη σύναψη της ταχυδρομικής σύμβασης. Καμία απαίτηση δε γίνεται δεκτή μετά την παρέλευση της παραπάνω προθεσμίας.
Η BOX NOW δεν φέρει καμία ευθύνη για αποζημίωση, εφόσον ο χρήστης δεν προσκομίσει εμπρόθεσμα τα απαραίτητα δικαιολογητικά τα οποία αποδεικνύουν την αξία των μεταφερομένων αποστολών προς αποζημίωση.
Διευκρινίζεται πως η ευθύνη της BOX NOW για πλημμελή παροχή υπηρεσιών ταχυμεταφορών σε καταστήματα με τα οποία συνάπτονται ειδικές συμβάσεις/συμφωνίες για τη διακίνηση πλήθους ταχυδρομικών αντικειμένων ή/και για παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών για μεγάλα χρονικά διαστήματα διέπεται από τους ειδικότερους όρους και συμφωνίες που διαλαμβάνονται στις συμβάσεις αυτές.
Άρθρο 9 - ΑΝΕΠΙΔΟΤΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ
Κατόπιν παρέλευσης του αρχικού χρονικού διαστήματος παραμονής του ταχυδρομικού αντικείμενου στην ΑΤΘ, ο χρόνος παραμονής ανανεώνεται αυτομάτως για 24 ώρες. Εφόσον λήξει το πρόσθετο χρονικό διάστημα, το ταχυδρομικό αντικείμενο μεταφέρεται στις εγκαταστάσεις της BOX NOW και επιστρέφεται στον αποστολέα του, με χρέωση, όχι μεγαλύτερη του ποσού που καταβλήθηκε για την αποστολή του.
Όταν το ταχυδρομικό αντικείμενο δεν είναι δυνατόν, για κάποιο λόγο, να παραδοθεί στον παραλήπτη ή να επιστραφεί στον αποστολέα, ή/και έχει παρακρατηθεί νόμιμα από την BOX NOW, τότε θεωρείται ανεπίδοτο και παραμένει για έξι (6) μήνες από την τελευταία ειδοποίηση του αποστολέα, στις εγκαταστάσεις της BOX NOW με έξοδα του αποστολέα. Μετά την πάροδο του εξαμήνου, το ταχυδρομικό αντικείμενο θεωρείται οριστικά ανεπίδοτο και ακολουθείται διαδικασία καταστροφής του, κατόπιν συντάξεως σχετικού πρακτικού καταστροφής από την BOX NOW. Από την παραπάνω διαδικασία εξαιρούνται τα αντικείμενα τα οποία έχουν παρακρατηθεί επίσημα ή έχει δηλωθεί από τον αποστολέα ότι έχουν αξία μείζονα των 100 ευρώ, οπότε αποδίδονται στην Ε.Ε.Τ.Τ..
Άρθρο 10- ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
H Εταιρεία έχει ως ύψιστη προτεραιότητα την ασφάλεια και την προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών και διασφαλίζει την εμπιστευτικότητα των πληροφοριών που παρέχονται από τους χρήστες και προστατεύει από σκόπιμη ή ακούσια αποκάλυψη τους σε μη εξουσιοδοτημένα άτομα.
Η Εταιρεία συμμορφώνεται με την εφαρμοστέα ευρωπαϊκή νομοθεσία (συμπεριλαμβανομένου του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων υπ’ αριθμ. 2016/679), την εκάστοτε ισχύουσα ελληνική νομοθεσία και τις αποφάσεις της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ). Η Εταιρεία τηρεί Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων για τους όρους συλλογής, επεξεργασίας και διαβίβασης των προσωπικών δεδομένων των χρηστών που ενδέχεται να συλλέξει ως Υπεύθυνος Επεξεργασίας στην ιστοσελίδα της (www.boxnow.gr).
Με την αποδοχή των όρων της παρούσας, ο χρήστης δηλώνει ότι ανέγνωσε και κατανόησε την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της Εταιρείας και αποδέχεται το περιεχόμενο της.
Άρθρο 11- ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ
11.1. Η Εταιρεία τηρεί Ειδικό Σύστημα Παρακολούθησης και Εντοπισμού Ταχυδρομικών Αντικειμένων (ΕΣΠΕΤΑ) για την παρακολούθηση των αποστολών. Τα στοιχεία κάθε αποστολής είναι στη διάθεση των χρηστών της 24 ώρες το 24ώρο και έως 6 μήνες από την ημερομηνία της αποστολής, οι οποίοι μπορούν να συνδέονται από κινητό ή υπολογιστή στον ιστότοπο της Εταιρείας ή/και μέσω της εφαρμογής κινητού τηλεφώνου (BOX NOW app), και να παρακολουθούν την πορεία παράδοσης του ταχυδρομικού αντικειμένου.
11.2. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να υποβάλει στην έδρα της Εταιρείας έγγραφη δήλωση παραπόνων ή επιφύλαξης σχετικά με την από μέρους της Εταιρείας παροχή υπηρεσιών, στην οποία οφείλει να αναφέρει σαφώς και λεπτομερώς το συγκεκριμένο παράπονο και τις ακριβείς περιστάσεις υπό τις οποίες τελέσθηκε η συγκεκριμένη αποστολή. Ο χρήστης μπορεί να στείλει τη δήλωση επιφύλαξης ή/και το παράπονό του στην ηλεκτρονική δ/ση της Εταιρείας dema@boxnow.gr ή και μέσω της ειδικής φόρμας παραπόνων που τηρείται στην ιστοσελίδα της BOX NOW A.E. (www.boxnow.gr).
11.3.Η Εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να απαντά τεκμηριωμένα, εγγράφως ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στη φυσική ή ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώνει ο χρήστης, αντίστοιχα, σε κάθε παράπονο/καταγγελία που της υποβάλλεται, εντός προθεσμίας δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την υποβολή, με την επιφύλαξη περιπτώσεων στις οποίες μέρος της διακίνησης του αντικειμένου αναλαμβάνει πάροχος της αλλοδαπής, μη εγγεγραμμένος στο Μ.Τ.Ε. της Ε.Ε.Τ.Τ. ή σε συνέχεια χορήγησης παράτασης από την Ε.Ε.Τ.Τ. κατόπιν αιτιολογημένου αιτήματος εκ μέρους της Εταιρείας.
11.4. Η Εταιρεία αποδίδει σε κάθε υποβληθέν σε αυτήν, από χρήστη, παράπονο/ καταγγελία, μοναδικό αριθμό αναφοράς (αριθμό πρωτοκόλλου) που περιλαμβάνει και την πληροφορία της ημερομηνίας παραλαβής. Ο αριθμός αναφοράς κοινοποιείται από την Εταιρεία στον χρήστη. Στην περίπτωση λήψης, από την Εταιρεία, των παραπόνων/καταγγελιών των χρηστών, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω της φόρμας παραπόνων που είναι διαθέσιμη στον ιστότοπό της, αποστέλλεται, άμεσα, σχετική επιβεβαίωση της υποβολής στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώνει ο χρήστης.
11.5. Η Εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε η διαφορά να επιλύεται εντός είκοσι (20) εργάσιμων ημερών από την υποβολή του σχετικού αιτήματος στην Εταιρεία ή σαράντα (40) εργάσιμων ημερών, εφόσον απαιτούνται πρόσθετα στοιχεία.
Άρθρο 12- ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
Η διαδικασία επίλυσης διαφορών για την καλύτερη εξυπηρέτηση των χρηστών γίνεται μέσω φιλικού διακανονισμού, μέσω έγγραφης επικοινωνίας του χρήστη με την Εταιρεία, η οποία διενεργείται με την αποστολή έγγραφου αιτήματος/παραπόνου είτε στην έδρα της Εταιρείας είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση: dema@boxnow.gr, για την επίτευξη επίλυσης της διαφοράς. Σε περίπτωση μη επίτευξης φιλικού διακανονισμού, η Εταιρεία δεν χρησιμοποιεί φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (Ε.Ε.Δ.) και οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να προσφύγουν στις αρμόδιες αρχές για την επίλυση καταναλωτικών διαφορών ή/και στην Ε.Ε.Τ.Τ. όταν η διαφορά δεν διευθετηθεί μετά την υποβολή παραπόνου/καταγγελίας προς την Εταιρεία.
Άρθρο 13- ΑΡΜΟΔΙΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ
Σε περίπτωση διαφωνίας μεταξύ της BOX NOW και του χρήστη, που δεν επιλυθεί εξωδικαστικά με τη διαδικασία του άρθρου 12, αποκλειστικά αρμόδια είναι τα Δικαστήρια της Αθήνας και εφαρμοστέο το Ελληνικό δίκαιο.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση σχετικά με την παροχή υπηρεσιών ταχυμεταφοράς από την BOX NOW A.E οι χρήστες μπορούν να απευθύνονται στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της BOX NOW στο τηλ. +30 211-100 5304 ή στο e-mail:dema@boxnow.gr
Οι όροι της παρούσας δημοσιεύθηκαν από τη BOX NOW στις 31/12/2024 και υπόκεινται σε περιοδική βελτίωση και αναθεώρηση.